Liker du gaming?

Har du barn som liker å game, og du ønsker en trygg og sosial møteplass for dem, eller er du generelt interessert i gaming?

Vi søker deg som ønsker å bidra til å skape en god ramme rundt E-sport-aktivitet for barn og unge i Siljan. Vi trenger både engasjerte styremedlemmer og trenere. Du trenger verken ha interesse for, eller erfaring innenfor gaming, kun et ønske om å bidra til en ramme rundt aktiviteten. Som trener kan det være greit å ha litt erfaring innenfor gaming.

E-sport-aktiviteten skal bidra til en trygg sosial arena for de som ønsker å utvikle seg innenfor E-sport, eller bare ønsker en sosial møteplass. I tillegg til å ha fokus på utvikling av spillerne og teambuilding, vil vi også legge vekt på fysisk aktivitet gjennom lek og moro.

Vi ønsker å tilby et treningstilbud for inntil fire spill (Rocket League, Overwatch, FIFA og League of Legends) dersom vi får på plass frivillige og trenerressurser. Så det er bare å melde seg!

Dette prosjektet er et samarbeid mellom Siljan Idrettslag og kommunens PIL-prosjekt (finn ut hva PIL-prosjektet er her)

Målet er å skape en arena der ungdom kan få positive opplevelser knyttet til fritidsaktivitet sammen med jevnaldrende. Hensikten er å nå de som kommunen ikke har et passende tilbud for på andre arenaer. Dette for å sikre inkludering, og fange opp de som føler seg ensomme, har falt fra- eller aldri har deltatt på fritidsaktiviteter.

Ønsker du å bidra, ta kontakt for en uforpliktende prat med

Roy Hauge, tlf.: 415 72 142 eller
Anita Solvang, tlf.: 909 66 697