Beredskapssamarbeid med Siljan Sanitetsforening

I dag har Siljan kommune inngått en samarbeidsavtale om beredskap med Siljan sanitetsforening.

Gjennom Sanitetsforeningens omsorgsberedskapsgruppe er det inngått en forpliktende avtale om samarbeid ved for eksempel en pandemi, større ulykker, kriser og katastrofer.

Siljan sanitetsforening kan bistå med omsorg og forpleining til både de som blir rammet ved ulykker og hjelpemannskaper.

Siljan kommune har tidligere inngått avtale med Siljan Røde Kors, og er nå glade for å ha fått enda en samarbeidspartner i beredskapsarbeidet!

På bildet er Beredskapskoordinator Kjersti Grave Næss, Leder i Siljan Sanitetsforening Solveig Øksenholt, Kommunedirektør Jan Sæthre og leder for omsorgsberedskapsgruppen i Saniteten, Marit Holte.

Publisert: 22.12.2022 14.07