Vi trenger flere bøssebærere i Siljan

Årets TV-aksjon 23. oktober går til Leger Uten Grensers arbeid for å gi livreddende helsehjelp og medisiner til mennesker som trenger det mest.

I Siljan er det tradisjon for at det hovedsakelig er 8.trinn på ungdomsskolen som har vært bøssebærere på TV-aksjonsdagen, sammen med frivillige. I år er det færre elever på 8. trinn, og vi mangler mange bøssebærere for å dekke hele kommunen. Nå håper vi det er mange i Siljan som ønsker å melde seg på årets viktigste søndagstur!

Bøssebærerne møter på Servicekontoret på kommunehuset kl. 15:00.

Slik melder du deg som bøssebærer:

Gå inn på TV-aksjonens nettside blimed.no og registrer deg der.
Send e-post til post@siljan.kommune.no eller
Ring tlf.: 35 94 25 00 mellom kl. 09:00-14:00.

Akkurat nå venter millioner av mennesker på å bli behandlet av en lege. For mange står det om livet, men tilgang til helsehjelp er ingen selvfølge. Årets TV-aksjon skal gå til å forebygge og behandle sykdommer som rammer mennesker på tvers av landegrenser, uavhengig av etnisitet, seksuell orientering, religion, politisk ståsted, alder og kjønn.

Les mye mer om årets TV-aksjon her

Publisert: 13.10.2022 13.52