Venteliste på Pfizervaksine

Alle de ledige dosene med Pfizervaksine er nå foreløpig fordelt, og de som har fått tildelt vaksine er kontaktet. Vi skal gå igjennom antall vaksiner til uken og det vil eventuelt da bli flere ledig vaksinedoser.

Vi har fremdeles en venteliste på personer som ønsker Pfizervaksine, så dersom det skulle bli tilgjengelig flere doser, vil vi fortsette å ringe til de som allerede har satt seg på venteliste utover i neste uke. Vi ringer bare opp èn gang. Siljan kommune vil legge ut på kommunens hjemmeside og facebook dersom det skulle bli flere ledig vaksiner etter hvert.

Neste uke er det vaksinering onsdag og fredag ettermiddag for de over 18 år, og torsdag er det 12-15-åringene i Siljan kommune som får sin dose med koronavaksine i samfunssalen på kommunehuset eller på Midtbygda skole.

Publisert: 10.09.2021 13.11