Alle korona-vaksinetimer blir fremskyndet minst 3 uker!

Siljan kommunen har fått tildelt flere vaksinedoser, derfor fremskynder vi vaksinedatoen for de som er satt opp til time for 2. dose i september og oktober.

Alle blir varslet med ny SMS-varsling, og det er fremdeles slik at det er siste SMS som gjelder! Skulle den nye timen ikke passe for deg, ring og si ifra, slik at noen andre kan få din time, og du få en ny time.

Det er hovedsakelig aldersgruppe 18-25 år, pluss noen etterslepere som blir vaksinert nå.

Denne uken er det satt av 3 dager for vaksinering – sist mandag, på torsdag og fredag. Det blir ikke satt opp flere vaksinedager neste uke selv om vi får flere doser fordi det blir for kort tidsinterval mellom dose 1 og dose 2.

Det gjenstår noen få personer som ikke har fått 1. dose koronavaksine i Siljan enda. Disse vaksineres også nå disse dagene.

Skulle du ikke ha fått tilbud om vaksine ber vi deg ringe kommunen, (tlf. 902 07 461 eller 35 94 25 00) for å avtale time.

Publisert: 18.08.2021 15.40